Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 ...på Rikshospitalet og endelig fått svar på om jeg kan ta sjansen på å få flere barn. Og svaret var JA;) Har vært ganske så lei meg etter at jeg fikk beskjed om at jeg har en feil på livmoren. Dette ble oppdaget under keisersnittet mitt, og legene på mitt lokale sykehus mente at det nok var best at jeg ikke fikk flere barn. Men etter konsultasjon med en overlege på Rikshospitalet har jeg fått klarsignal. Skal følges godt opp der, så da stoler jeg på dem når de sier at dette nok skal gå bra. Er så glad for at min lille kanskje kan få søsken en gang i fremtiden. Har plaget meg det å lure på om hun kanskje kom til å ende opp som enebarn, da jeg selv har hatt stor glede av å ha søsken. Måtte bare få ut dagens gladmelding her i huset;)
Musemor med tre søte små Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Gratulerer så mye ;-D De på RH er utrolig flinke. Lykke til videre
abella Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Så gøy, gratulerer! Da sees vi kanskje igjen på småtroll 0-1 til høsten/vinteren? Jeg er nemlig gravid igjen. Lykke til!
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Tusen takk begge to;) Og gratulerer til deg "abella", så utrolig morsomt! Jeg håper at vi sees på småtroll 0-1, men regner ikke med at vi starter prøvingen her i huset før til våren. Den vesle er bare 15 mnd, så greit å se om hun kommer litt over sin ekstreme mammadalt-periode først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå