Spirevipp med go`gutten Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg syns jeg har hatt så mye utflod de siste ukene, er i uke 33 nå. Utfloden er gul og tynn, og det er sikkert vanlig. Men jeg syns det lukter også, klarer nesten ikke beskrive lukten, men lukter litt sur-søtt kanskje, omtrent som surmelk. De siste par ukene har det blitt litt mindre utflod, men det lukter fortsatt. Ville dere tatt kontakt med lege for dette, eller tenkt at det er normale forandringer?
ungmortil3 Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Nå er jo kroppen veldig rar når man går gravid, så alle forandringer er jo nesten normalt da. Men å ta en tlf til lege eller gynekolog skader jo aldri .
Alvasmamma Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 jeg er i uke34 og har hatt utflod, litt gul aktig og lukter sånn sött ekkelt de siste ukene. Nevnte ikke dette for legen da jeg var på kontroll, rett og slett fordi jeg glemte det. Men de sjekket meg for infeksjoner etc fra urinen pga noe annet og ikke har jeg hört noe. Så da er alle prövene fine ettersom det var for over 1 uke siden. Så tror dette er ganske vanlig:) Ikke noe som kom frem på mine pröver ihvertfall. Kankje jeg bör spörre neste gang for å väre på den sikre siden.Men hadde det värt n infeksjon burde det slått ut tenker jeg?
Spirevipp med go`gutten Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2010 Ja,der sier du jo noe. Jordmora har alltid spurt om jeg har mer utflod enn vanlignår hun har sjekket urinprøvene mine, så det har sikkert vært spor av bakterier. Men nå på forrige kontroll sa hun ingen ting. Det ville helt sikkert slått ut på urinprøven dersom det var en infeksjon ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå