Gå til innhold

Hva har skjedd med villaperlesukker.no???

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer dere inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, nei kom ikke inn jeg heller..

Skrevet

jeg kom inn nå, ho har vist ordnet litt på siden i dag, men skulle være i orden nå, står det -)

Skrevet

ok. KOmmer ikke inn nå, men da er det vel det at den er "under constructon" da :o)

Takker for svar.

Skrevet

Nå kan dere se på villaperlesukker.no

Har forklart hva som skjer der.

Håper dere er tålmodige til ny side er ferdig og i mellomtiden kan dere bruke den gamle blogspot linken :)

Skrevet

Den e go. :o)

Blitt en vane å sjekke bloggen din nå, merker jeg. Hehe...

Kjempebra blogg! Har tenkt å prøve meg på presangkake som jeg skal ha med meg på besøk på nyttårsaften. Har aldri laget sukkerpasta før, så det skal bli spennende... :o)

Skrevet

En blogg å bli i godt humør av! :o)

Skrevet

Takk for det ... hehe... hører flere som er inne daglig :)

Jeg håper jeg blir litt friskere til i morgen slik at jeg får bakt nyttårskaken.... men det ser ikke bra ut gitt....

Håper dere har hatt ei fin romjul :)

Skrevet

En kjempegod blogg som jeg kommer til å benytte meg myyye av. Tusen tusen takk!!!

Men kanskje jeg banner i kirken nå.. jeg skulle ønske at oppskriftene var enda mer beskrevet i t-skje form. For når jeg skulle lage Sarah Bernard så slo det meg ikke at jeg måtte piske kremen (rødme). Kanskje fordi jeg er vant til å lage Sarah Bernard på gamlemåten og gjerne i kakeform. Der blir ikke kremfløte brukt. Jeg følger en oppskrift slavisk, er noe utelatt - ja så blir ikke det gjort.

MEN en suuuper blogg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...