Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Hmm, nei kom ikke inn jeg heller..
* 5 om dagen * Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 jeg kom inn nå, ho har vist ordnet litt på siden i dag, men skulle være i orden nå, står det -)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2010 ok. KOmmer ikke inn nå, men da er det vel det at den er "under constructon" da ) Takker for svar.
* 5 om dagen * Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 rart...kommer inn jeg.. http://villaperlesukker.blogspot.com/
Villa Perlesukker Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Nå kan dere se på villaperlesukker.no Har forklart hva som skjer der. Håper dere er tålmodige til ny side er ferdig og i mellomtiden kan dere bruke den gamle blogspot linken
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2010 Den e go. ) Blitt en vane å sjekke bloggen din nå, merker jeg. Hehe... Kjempebra blogg! Har tenkt å prøve meg på presangkake som jeg skal ha med meg på besøk på nyttårsaften. Har aldri laget sukkerpasta før, så det skal bli spennende... )
Tante Blås Squaw Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 En blogg å bli i godt humør av! )
Villa Perlesukker Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 Takk for det ... hehe... hører flere som er inne daglig Jeg håper jeg blir litt friskere til i morgen slik at jeg får bakt nyttårskaken.... men det ser ikke bra ut gitt.... Håper dere har hatt ei fin romjul
lÅktiHaUDe Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 En kjempegod blogg som jeg kommer til å benytte meg myyye av. Tusen tusen takk!!! Men kanskje jeg banner i kirken nå.. jeg skulle ønske at oppskriftene var enda mer beskrevet i t-skje form. For når jeg skulle lage Sarah Bernard så slo det meg ikke at jeg måtte piske kremen (rødme). Kanskje fordi jeg er vant til å lage Sarah Bernard på gamlemåten og gjerne i kakeform. Der blir ikke kremfløte brukt. Jeg følger en oppskrift slavisk, er noe utelatt - ja så blir ikke det gjort. MEN en suuuper blogg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå