Gå til innhold

Da har jeg hamstret bleier på Kiwi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele 48 pakker faktisk!!

Har regnet meg fram til at baby i magen mest sannsynlig vil bruke omlag 5100 bleier i løpet av sine 3,5 første leveår. Med et bleieforbruk på ca 4 bleier per dag, og ca 30 bleier per pakke, burde jeg ha kjøpt 170 pakker!!

Har to-tre beleieunger fra før også, så bleiene går nok unna :-)

Flere som har hamstret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FIkk du lov til å kjøpe 48 pakker?? Fikk bare kjøpe fire i slengen jeg, så dette kan nok ta litt tid :P

Skrevet

Du sendte muligens inn hele nabolaget med noen sedler og stod klar med stasjonsvogna på yttersia?? Håper du ga dem trumf kortet så fikk du noen ekstra kroner i bonus!

Jeg for min del har hamstret bind frem til jeg skal slutte og menstruere, altså 278 pakker i ulike størrelser!!:-))

Skrevet

Hvis du har to-tre bleie unger fra før så synes jeg synd på dem

4 bleier om dagen ??

Er alt for lite på babyer

Skrevet

Bruker ikke mer enn 4 bleier min heller... Kun skikkelig tunge bleier på morgenen, aldri hatt utslett. Han er 6mnd.

Skrevet

Er kun 4 pakker per butikk så da må du ha vært på bleieride hehe..

Skrevet

Hehe 2-3 bleiebarn?

Du er ikke helt sikker på antall unger du har? ;)

Skrevet

Hahaha, så godt at dere får meg til å le litt!!

Det var faktisk ikke noe oppslag om max 4 bleiepakker per kjøp per kunde, vet det har stått på en annen kiwi butikk jeg har vært inne på, men ikke den jeg besøkte i dag:-) Gikk gjennom kassen 4 ganger for å få med meg alle bleiepakkene, og ja, bagasjerommet er helt stappa nå!!

Antall bleier per døgn ja, rundt regnet 4, iom barna på slutten bruker kun nattbleie.. Babyer bruker selvfølgelig til tider både 6 og 8 bleier, men sånn gjennomsnittlig tror jeg vi havner på ca 4 per døgn.

Jeg har per tiden tre barn som bruker nattbleie, hvorav den ene har hatt en tørr periode nå, så vurderer å kutte ut til ham. Vil da ha to nattevætere igjen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...