Gå til innhold

Hvilken mobil vil dere anbefale (ikke iPhone)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da kan jeg ikke anbefale deg telefon siden du ikke vil ha (av en uforståelig grunn) den jeg vil anbefale. Ingen over, ingen ved siden, de andre langt under.

Skrevet

hadde også tenkt å nevne w995, ( mannen sin )den er bra, men også w595.(min sin )begge sony ericsson.

Skrevet

har du Iphone 3 eller 4?

Jeg har sååååå lyst på Iphone,men liker egentlig utseende på IP3 best.

Skrevet

Nå har jeg 4 og har hatt de andre i tur og orden...Ville nok gått for iP4 siden den er en ny "era".

Skrevet

Men htc er jo så kronglete og ulogisk på visse områder. Notatene, feks.

Skrevet

Sony ericsson w 995. Den tåler sinnsykt mye!!

Her har jenta kasta den flere ganger, bitt på den, sutta på den, tråkka på den og den har ikke vært på service en eneste gang. Hatt den i akkurat ett år nå. Den lå til og med i 10-litersbøtta med vann i 30 min uten at den ble ødelagt. Helt genial telefon. Fornøyd med kameraet også :) Jeg bytter ikke min ut før den er ødelagt. Aldri hatt så bra telefon før.

Skrevet

Signere kakemonstermosedamen!

Skrevet

Jeg ha en Nokia X3 som jeg erveldig fornøyd med. Veldig enkel meny, tar gode bilder - har alt jeg trenger i en mobil rett og slett;-) Passe stor (eller liten alt etter som) er den også, og fin å se på:-)

Skrevet

det er din mening..jg elsker den og hvorfor ambefaler du iphone 4 hun vil ikke ha det skriver hun...

Skrevet

HTC desire, super fornøyd :)

Samboern låner den inni mellom fordi den har en app som ikke iphonen hans har, og som han trenger inni mellom til "datating"!!! hahaha!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...