Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Tenk om vi kunne erstattet bokstaven J med P i alt som har med jul å gjøre. For en herlig tid d ville blitt. Vi ville ha en hel pulemåned med pulebord, pulefest, pulefrokost, pulenisser,pulegaver, pulepynt og pulemat. Damene kunne glede seg til puleaften når pulenissen kommer. For ikke å snakke om lillepuleaften, 1. &2.puledag. Da kunne vi pratet om den deilige puletiden! Åsså pulebukk i hele nabolaget
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 For de fleste DIB'ere ville vel det vært et mareritt. Puling er visst det verste i verden for flertallet her...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Den morsomheten har du jo stjålet her inne, og da er den ikke spesielt morsom lenger... Idiot.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Om det da ikke er for å lage en ny baby... Da kan det til nød tåles i noen dager hver mnd.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Guriland, hvor gammel er du egentlig?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Guttungen på 4 har faktisk erstattet forbokstaven i alle ord med p for tiden. Veldig festlig i alt som omhandler jul eller mikke mus osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå