Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Trives veldig godt her inne, men mener det finnes et forum for oss med barn i alderen 4-6 eller der omkring, stemmer det?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Nå er vel anonymsiden for alle, så jeg vet ikke helt om du er på barnimagen, dinbaby, eller barnetmitt, men jeg ville vel tro det fantes forum for 4-6åringer på barnetmitt.com?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå