Gå til innhold

Trenger å høre deres synspunkter, selv om valget er mitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente på 35 år.

Har en fantastisk mann, vi har 1 nydelig datter sammen på 6 år.

Og et barn hver fra tidligere forhold som er 10 og 12 år.

Mitt barn bor her 80%, hans barn er her annenhver helg, pluss alle ferier.

Vi har hus, og god økonomi..

Jeg har nå funnet ut at jeg er gravid, 6 uker på vei..

OG PANIKKEN BRER SEG..................................

Hjelp, skal jeg liksom starte på en ny runde til nå tenkte jeg da testen ble positiv, NÅ SOM alle begynner å bli så store, og alle klarer seg selv, men på mange måter trenger mere oppfølging enn småbarn..

Når vi har alle 3 barna annenhver helg, pluss i ferier er det ganske kaotisk og vi synes vi har mer enn nok med 3 barn, men når vi bare har lillejenta alene kjenner vi at det hadde vært superkos med et søsken til henne, men nå begynner jo aldersforskjellen å bli så stor...

Jeg har i tillegg Revmatisme som gjør at jeg bruker laaang tid på å komme meg etter et svangerskap, noe som også går utover de andre barne, og dette er vel hovedgrunnen til at jeg tenker tanken om abort, og ikke vet om jeg tørr få et barn til.

Det koker i hodet mitt og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, men føler jeg bør ta et valg innen denne uken..

Jeg ønsker veldig tilbakemld på hva dere synes..

Godt for meg å få litt andres synspunkter og ikke bare høre på alle mine rare tanker i hodet..

Innerst inne vil jeg jo IKKE ta abort, men vet ikke om jeg TØRR et svangerskap til heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...