Poteto Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Er dei like fine i virkeligheten som på bilde på nett?
Sik Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 kjære deg, dette sier jeg så vellmenene jeg klarer, kjøp heller skikkelig kunst! dette er ikke kunst!! laaangt derifra! snakker på vegne av kunstnorge nå, altså! dette her er "glorified" ikeakunst. hvis du vil finne fine bilder, kan du følge med på kunsthøyskoler. de har salgsutstillinger og auksjoner en gang i året, da kan man gjøre et varp! vi kjøper alltid når akademiet i oslo har "sell out" og får bra bilder til tusenlappen! aukjsonshusene kan også ha bilder som ikke koster skjorta. beklager at jeg ikke svarte på innlegget ditt, men det gjør vondt i kunsthjertet å se slike nettsteder!
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Synes det høres nedlatende ut å skrive kjære deg, til HI. Er ikke alle som er int. i å ha ekte kunst og evt har råd til det da vettu. Eller som t.o.m synes det er fint. Jeg maler selv og skjønner godt at ikke alle er int. i å ha slikt på veggene... Jeg har ikke bestilt derfra, men synes de hadde mye fint jeg da. Om det er like bra i virkeligheten aner jeg ikke.
Hønan Agda Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Skikkelig jallajallakunst! Prøv heller fineart.no!
Tiddelidu! Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 All kunst vi har på veggene er fra fineart.no, anbefaler det :-) Men det kan hende man må følge med en stund for å finne noe man virkelig liker, og selvfølgelig ha litt i i magen dersom man handler på auksjonen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå