Matildesnusk + lille ups Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Når er "siste frist" for å dra til syden, syns dere? Har termin omtrent midt i juli, kan jeg dra til syden i slutten av mai da?
Ster IL Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Hør med flyselskapet, hos noen er det 4 uker så det burde gå bra.
NostraStoria Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Hadde heller ventet til etter fødselen. Gravid i varmen i syden er pyton, jeg måtte drikke vann hele tiden men var svimmel for det. I tillegg var det kjedelig på kveldene å sitte og se på de andre som koste seg med vin, ikke kan en ligge på magen på solsenga, osv osv. Men ditt valg. Hadde ikke reist seinere enn 8 mnd.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Enkelte flyselskaper har så mye som 8 uker seneste på returreisa så sjekk før du bestiller ellers kan du risikere å ikke få kommet med flyet på tur hjem!
Matildesnusk + lille ups Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2010 Vi har ei jente til, som vil være litt over tre år i mai. Det er på grunn av henne jeg ønsker å dra før termin, sånn at hun får mest mulig oppmerksomhet HI
Tigergutt Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Jeg var på øyloffing i Thailand i fra jeg var 6 til 7 måneder gravid. Fløy hjem da det var 8 uker til termin. Dette fungerte kjempe fint for meg! Jeg var i veldig fin form gjennom hele svangerskapet og hadde ingen problemer. Jeg sørget for å drikke tilstrekkelig med vann/væske, men ellers tok jeg ingen andre forhåndsregler. Flyturen var litt ukomfortabel da det var mye liv i magen, trangt flysete og lang flytur.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 står på nettsidene til flyselskapene.. sendte mail i tillegg ver "bare" 32 uker da vi dro og 34 da vi dro tilbake... kreta 2 mai og termin 29 juni.. spiste ikke is,krem isbitter osv men de er jo sånne vanlige forhåndsregler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå