Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Det er lenge siden jeg har værti et forhold nå, å har nettopp fått meg ny kjæreste. Det er 3 år siden begge to kom ut av hvert vårt forhold. Men hans ekskjæreste driver fortsatt og ringer han mye, å hun ringer tilogmed familien hans å spør om de skal ta en kaffe o.l. Jeg stoler på kjæresten min, tror jeg.. Jeg har tidligere vært utsatt for utroskap, å syns det er vanskelig å stole helt på noen. Men jeg viser aldri ovenfor kjæresten at jeg syns det er vanskelig, men jeg kjører hodet mitt så fælt.. =/ I dag spurte jeg han, etter han hadde sagt det at hu fortsatt driver og ringer om hun prøver å få han tilbake. Han sier han ikke vet. Så sa jeg til han at det virker jo ikke som hun er ferdig med han. Men at det er det samme for meg så lenge han er ferdig med hu. Det er han, å det er lenge siden han var ferdig med hu får jeg til svar. Så spurte jeg om det var treffes hun ville når hun ringte eller bare skravle. Da svarte han at hu bare ville skravle. Jeg har ikke spurt direkte om de møtes, jeg tror ikke det. Hun var utro mot han, å det er det verste han vet. Han tar tlf. om hun ringer selv om jeg sitter der, så han har jo ingenting å skjule, tlf. ligger også strødd overalt hele tiden. Men jeg tør ikke spør om de møtes. Å jeg syns jo det er fint at de har gått ut av forholdet som venner, helt ærlig. Men han sier hun ringer ofte, å nå når hun fortsatt ringer familien ble jeg kjempeusikker.... Likte det ikke i det hele tatt.. =/ For er ikke det en litt rar ting å gjøre? Jeg skal ikke kontrollere han typen min altså, men om de møter hverandre liker jeg det ikke. Men det hørtes jo ikke sånn ut.. Usj altså.. Noen ganger er det bare bedre å være singel.. Hvertfall når man har vært gjennom utroskap, fy å det ødelegger et menneske =( Jeg har jo bestemt meg for at skal vi være sammen må jeg jo bare stole på han, å så får jeg evt. ta den smellen om den kommer. Ellers vil jeg jo ikke få det noe godt.. Han sier jo at han ønsker å bare være med meg, å han er jo heller her enn å dra ut. Han er ferdig med all den verste festingen og byflyingen. Huff.. Måtte bare få det ut.. Noen innspill? Hvordan bare glemme hun eksen? Kan jeg si til han at det er jo helt greit at de har kontakt, men at jeg ikke liker det om de møtes? Jeg trenger egentlig å ikke høre om henne, jeg vil egentlig ikke det.. For jeg stoler på han. Men når jeg hører sånt kjenner jeg det langt inni magen.. Er det fælt å ikke ønske at de møtes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå