Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg har en baby på snart 8 mnd, ammer bare innimellom. Har gått på cerazette siden 6ukerskontrollen. Jeg har ikke fått tilbake mensen selv om jeg nesten ikke ammer, har stussa litt på det men vært glad til for at den lar vente på seg. I går og i dag har jeg hatt en sånn merkelig bobling i magen, føles nesten som de første tegnene på liv med førstemann (kjente liv da i uke 15). Jeg er ganske god og rund så det er ikke lett å se om det er noen økning i magemålet. Burde jeg ikke kjent noe mer da??
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 kjære deg, er ikke vi men en graviditetstest som kan gi deg svaret.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Har du hatt sex, kan du være gravid. Har du ikke hatt sex, kan du ikke være gravid.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Ikke uvanlig å kjenne bobling i magen når man har vært gravid, fantomspark kan man vel kalle det. Jeg hadde det relativt mye første året etter jenta mi kom. Og at du ikke har fått mensen er vel heller ikke uvanlig. Men ta en test, så vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå