Gå til innhold

trenger søskenvogn!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg venter jente nr. 2 i mai og har begynt å snuse litt på søskenvogner!!!

Noen som har noen erfaringer??

Lurer litt på phil & ted!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Easywalker, og har vært veldig fornøyd med den. Den er rød, tvillingssportsvogn med en bag i tillegg.

Du kan kjøpe den hvis du vil. Hvor bor du?

Vestlandet her :-)

Skrevet

Hadde god erfaring med quattro tour duo eller noe sånt. Husker ikke akkurat hva den heter nå lengre.

Kunne derimot tenkt meg å slengt meg på denne med tanke på at jeg venter tvillinger:)

Vi kommer ikke til å kjøpe Phil & Ted da :)

Skrevet

TFK og Carena er bra tvilling/søskenvogner! :)

Skrevet

Jeg er også interessert i tvillingvogn. Du som vil selge Easywalkeren din (Hvis ikke hun du først tilbød den til vil ha den). Hvor mye skal du ha for den og hvor bor du? Hvor store barn passer easywalker for?

Skrevet

Spørs hvor mye penger du vil legge i en vogn det da. Mine barn blir det 22 mnd mellom og jeg har kjøpt en vogn som var på salg på babyshop for 1249 kr. Heter InStep.Den har ikke full liggestilling. Men jeg skal bruke den mest om sommeren og da er lillegutt 6-7 mnd og kan ligge-sitte.

Hvis du skal investere i en med bag, separate kalesjer osv så blir det fort dyrere. Carena derimot er veldig billig. koster 2000 for den billigste. Den som har separate kalesjer og sånn koster 4000 kr.

Hadde jeg fått tvillinger hadde jeg satset på tfk eller easywalker.

Gjest To små gull♥
Skrevet

Easywalker er fantastisk, passer fint hele vognperioden. Jeg bruker min enda til guttene på 2,5 og 1,5 år. Jeg er så ubeskrivelig ubesluttsom, så undersøkte omtrent alle vognene på markedet før alget falt på easywalker.

Skrevet

hei "mamma til 2 skjønninger"!!

Den likte jeg!! hvor mye skal du ha for vognen?

Vi bor i Bergen :)

Skrevet

Vikjøpte Phil&Ted. Kjempefornød med den. 1,5 år mellom våre. Vognen er smal. Bar under og sete på toppen. Når babyen blir større så kan storesøsken sitte bakerst. Dvs at den er like smal som en enkel vogn, men med plass til 2 barn. Veldig greit i forhold til å komme seg på buss, trikk, tog og gjennom alarmen på mat butikker. Søk den opp på nettet, den er kjempepraktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...