Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg synes alle stellekommodene jeg liker har badekar under lokket. Det innbilder jeg meg må være ganske unyttig når ungen blir stor nok til å sprute og plaske i vannet. Noen erfaringer? eller tips til stellekommode uten badekar?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Jeg har 4 barn og min erfaring er at det beste er å ha en deperat Bakke. Hadde intigrert badekar til førstemann. Men det ble lite brukt etter at ungen begynte å sitte. Jeg har litt angst for fall også selv om jeg er der. Har du løs balje kan barnet sitte på gulvet å plaske i baljen når du dusjer. Jeg har brukt baljen til de er 2-3 år i dusjen selv om vi har badekar på badet. Og styr unna den babybøtte. Ubrukelig etter 3 måneder.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Å Gud. Fu** den Iphone ordboka. Seperat balje, skulle det stå.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Haha, takk for oppklaringen! Jeg satt her og lurte på om det var et merkenavn på en fancy badeinnretning for babyer! haha ) HI
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Brukte bare badekaret til han ble 2 mnd jeg, så gikk jeg over til badebalje på gulvet.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 har bare brukt bade balje til begge mine.. lettvint å ha på gulvet det, i dusjen f eks. eller hvor det passer deg best.. har stellekommode med badekar selv. men aldri brukt det.. tatt det ut så jeg får brukt den øverste skuffen til vaskeservietter, salver osv...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Mange stellekommoder kan man ta ut badekaret i og bruke som skuff og derfor kommode etter stelletiden. Men jeg fikk beskjed av en slektning om å holde meg langt unna slike kommoder. De hadde kjøpt en stor lekker en til 3600 kr og de var veldig misfornøyd. Lagrene i skuffene gikk raskt, og den ble "rikkalaus". Kommoden ble hivd på søpla etter et barn, var ikke brukbar til kommode etterpå! Surt når det koster så masse.. Sist hadde vi kommode med balje og den ble brukt i 2 mnd. Nå kjøpte jeg kommode på Jysk av alle steder. 1400 kr for en hvit ok solid, i rett størrelse til ordinær stellematte på babybutikk. Så skal jeg kjøpe balje i tillegg;) Tror jeg skal bli fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #8 Skrevet 28. desember 2010 Foretrekker badebalje uten stellebord. Stellebord bruker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #9 Skrevet 28. desember 2010 Jeg har 5 barn, og synst ikke noe om det badekaret i kommoden, brukt i knappe 3 mnd før en alikevell må ta det ut og bruke det på gulvet. Kjøpte sånn stellekommode til nr 2, men ble bare brukt til henne. Etter det kjøpte jeg en helt vanlig ok kommode fra ikea og la en stellepute over, også brukte jeg balje på gulvet eller badekaret.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #10 Skrevet 28. desember 2010 Badekaret i stellebord er veldig små, så får ikke brukt de i mange månedene før babyen har vokst utav dem.. Jeg har rett og slett bare kjøpt en vanlig kommode på ikea jeg, og en stellematte til å legge oppå.. Så har jeg fått låne en badebalje på stativ av en venninne. Denne badebaljen er mye større enn de som er i vanlige stellebord, og kan brukes myyye lenger:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #11 Skrevet 28. desember 2010 Du har helt rett. Kjøp et badekar og sett i dusjen i stedet. (gjerne på Biltema, de har faktisk veldig bra bardekar, med propper som ikke går i stykker etter kort tid).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå