Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg har to gutter på snart 2 og 5 år. Venter en liten til neste år, og vurderer å flytte fra mannen min. Er dette i det hele tatt mulig???? Meg alene med tre små barn? Har ikke så mye familie rundt meg som kan hjelpe heller...... Så blir VELDIG alene, for å si det sånn!!! Burde jeg vente til barna er større før jeg forlater han?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 far skal vel ha sin del av samværet? kanskje han stiller opp for sine barn? Ellers så har jeg troen på at man klarer det man vil... om du ikke vil holde ut i forholdet du er i , så klarer du deg alene. stritt blir det nok til tider..men det er jo et valg man tar.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Jeg er alene med 4 barn. De er 10 år, 4 og 2 år, og en baby på 10 dager. Her var det mannen som flyttet i starten av svangerskapet. Det er klart det er hektisk. I tillegg fikk babyen utslag på Føllingtesten så vi er ut og inn på sykehuset for å ta blodprøver og div kontroller osv. Men det er utrolig hvor uante krefter man får når man bare er pent nødt. Men jeg anbefaler dere heller å gå i terapi eller samtaler på familievernkontoret før du går så drastisk til verk. Kanskje det går an å redde forholdet? Jeg unner ingen å være alene med så små og tette barn, det er veldig overveldende, enda jeg har foreldrene mine rett nede i veien som stiller opp døgnet rundt. Tenk deg NØYE om først! Lykke til, håper det ordner seg for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå