Gå til innhold

hvor shopper dere mammaklær??


sk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har endel fra sist gang jeg var gravid, så vet ikke om jeg trenger mer. Men ja, det er ikke så godt utvalg. Jeg kjøpte meg to nydelige jeans da jeg var i Japan (!), mest fordi jeg vokste ut/sleit ut buksene mine mens jeg var der så jeg hadde ikke så mye valg. Ellers har jeg kjøpt noe på HM. De har ikke så fine jeans, men har noen sånne stoffbukser og en sånn capribukse til sommeren + et par litt fine topper. Men man må lete litt, det meste er ganske kjedelig. Har også vært i København og der har de bedre utvalg av mammaklær på feks Vero Moda og de andre vanlige kjedene.

 

Ellers har jeg faktisk klart meg relativt godt med mine egne klær. Kjøp noen tights, evt mammatights og finn noen bukser og skjørt som passer. De fleste vil jo vise fram magen så da er vanlige klær i bare litt stor størrelse helt kurant! Jeg kjøpte også noen klær på feks 10-kronerssalg på BIKBOK osv, sånne klær som er helt greie og som ikke gjør noe at strekker seg over magen.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noe fra forrige svangerskap jeg også men mest sommerklær,fikk plutselig litt mage nå i jula så jeg må nok se om jeg finner meg oe snart.

 

men tuusen takk for tips.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen..

 

Jeg er snart fullgåtte 13 uker,,, klærne mine er allerede begynt å bli trange..

Men jeg går en del i tights og tunika.. foreløbig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er i uke 11 og begynte veldig tidlig å få mage. Har allerede vært på nett og kjøpt noen fine ting på Isabella Oliver (isabellaoliver.com). Kjempe fine mammaklær. Dessverre koster de litt, men de har salg nå, så man kan finne ting rimeligere. Gjenstår å prøve de, så får se om de passer.....Gleder meg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...