Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Til alle dere som mener at mannen skal klare seg uten sex,er det virkelig rett?Hvor lenge skal han vente da?6mnd,1 år,og da slipper dere han til en gang,så må han vente igjen? Jeg hadde aldri funnet meg i det,hadde jeg vært så lite verdt hadde jeg rett og slett ikke giddet.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Kan han ikke bare runke da? Mannen min pleier å dra ned buksene når det er pene damer på TVen. Og så spruter han utover skjermen.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Men kvinnen skal klare seg med å bli brukt for å holde på den mannen? Han kan faktisk bruke hånden sin da.... Det er ikke mer greit å la en kvinne føle seg brukt enn å la mannen føle seg oversett.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Han om det,men personlig så er det to forskjellige ting å onanere og ha sex med en annen person.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Praktisk. God unnskyldning til å vaske litt også.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 En mann skal aldri føle seg oversett, aldri! Tenk om han flytter fra deg, tar ungene, kaster deg på gata, tar alle pengene dine??? Nei, gi nå mannen sex når han trenger det!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Da må man finne ut av tingene.Så klart en kvinne ikke skal føle seg brukt,men skal mannen da gå uten sex,om det er viktig for han? Og som sagt over her,det er ikke det samme å onanere,som å ha sex med et annet menneske.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #8 Skrevet 28. desember 2010 Det gjelder å vise sin kjærlighet! Nedverdigende kan det aldri bli. Hanh kan bare gjøre det han vil, der han vil.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #9 Skrevet 28. desember 2010 Blir helt matt av enkelte her inne..Har dere virkelig så lite mellom ørene??
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #10 Skrevet 28. desember 2010 Mellom ørene? Det er litt vulgært for min smak. Jeg foretrekker misjonær...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #11 Skrevet 28. desember 2010 I borettslaget hos oss bruker vi vaskerommet til sex. Her kan de som vil, skrive seg på en liste over ledige timer, og så er det bare å krysse seg av for den som har lyst. Godt å pule andre til en avveksling.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #12 Skrevet 28. desember 2010 damer som ikke gir mennene sine nok sex kan bare skylde seg selv når han finner en annen....
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #13 Skrevet 28. desember 2010 Hi, hva med kvinner som lever med impotente menn eller menn med lav sexlyst? Skal hun bare kunne gå og ha sex med noen andre? Jeg leste en artikkel om dette en gang som hadde noen gode poenger. Når menn er impotente eller ikke har sexlyst, så blir det ansett som et *medisinsk* problem. Og samleie er jo som kjent ikke gjennomførbart dersom mannen ikke kan eller vil. En kvinne derimot, kan gjennomføre samleie selv om lysten ikke er der. Derfor blir en dame som ikke vil ha sex ansett som vanskelig og vrien, ja rett og slett straffende ovenfor den stakkars mannen sin. Fakta er at også kvinner kan lide av impotens, det er bare ikke synlig i den grad det er synlig på mannen. Hun kan også ha et drøss andre fysiske, eller psykiske, "skavanker" som gjør at sex er smertefult og/eller vanskelig for henne. Men kvinnen, hun blir bare avspist med å være prippen og slem når hun ikke vil ha sex. Mannen derimot er det synd på både hvis HAN ikke kan/vil ha sex, OG hvis HUN ikke kan/vil ha sex. It's a man's world.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #14 Skrevet 28. desember 2010 Som jeg skrev i et tidligere svar her,så må de da evt finne ut av det.Da har man et svar på hvorfor det er slik.Og da blir det opp til den personen som fremdeles ønsker sex om man vil bli i forholdet. Og sex handler ikke bare om penetrering med penis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå