Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Siden det er så mange forskjellige situasjoner er inne som mottar eller betaler barnebidrag tenkte jeg at det kansje noen vet om der er egne regler ved permitering. Min mann blir permitert fra 3 januar og får da bare litt over 60% av normal inntekt. Og jeg er i permisjon med bare 80% lønn. Vi må blandt annet stoppe avdrag på hus lån og bare betale renter, og vi må sette nedbetaling av gjelden vi har hos mine foreldre på vent. Så vi skal nok klare oss. Men etter som han betaler 6300kr i bidrag utgjør det ganske mye når vi nå vil få så lite inn i måneden. Er det da noen regler for om en må betale like mye i bidrag i permiterings periode eller går det ned for å så gå tilbake til normal når jobb situasjonen er normal igjen? er det bare snakk om 1 måneden eller 2 er det letter å leve på minimum, men blir han permittert lenge er det ikke lett å ikke ha penger til annet enn mat og tak over hode.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Om den skal settes ned må han be om ny utregning og betale for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå