Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Min samboer og jeg forlovet oss på julaften. Nå var DET også galt for hans eks, som veldig mye annet. Det som var galt var at vi ikke hadde sagt det til henne først. Men er det vanlig å informere ekser om slikt. Ja, vi fortalte når vi skulle ha barn, det er noe som har betydning for henne også, men forlovelse?? Er dette bare nok et bevis på at hun gjerne vil ha kontroll på alt som skjer her hos oss??
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Det er jo litt vanskelig å si fra om slikt først. Det er jo gjerne noe som begynner med et frieri :-) Og det er jo vanlig å først spørre den man vil forlove seg med, så avvente svaret, så fortelle det til andre. Men om det gjelder å fortelle det til henne før dere fortalte det til hennes barn, kan jo muligens diskuteres om skulle være nødvendig. Men jeg kan ikke se at det betyr så veldig mye da dere har/venter barn sammen. Forholdet er jo temmelig stabilt da, så om dere er forlova, gift, samboere kan vel ikke spille så fryktelig stor rolle. Kontroll, ja hun er sikkert ute etter kontroll, ingen tvil om det. Ellers er hun sikkert bare sjalu og bitter, og ikke fornøyd med at hennes mann går videre i livet. Min mann sin eks er så sjalu at det er en påkjenning for alle rundt henne, mest barna, men også oss. Hun jobbet hardt for å få han tilbake, og etter at vi fikk barn sammen sutrer hun over at de aldri klarte å få til familielivet. Han tok seg fri fra jobben en gang på valentinsdagen for å være med sin gravide kone, dvs meg, og hun var hysterisk for at han kunne bruke en fridag på meg, og ikke være med barna samtidig, de hadde fri fra skolen den dagen. Slitsomt og kontrollerende.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Hun kom til han og sa at hun var forelska i en annen og at han måtte flytte ut. I ettertid ble det nok ikke som hun tenkte, den nye flammen ville ikke ha henne, og mannen hennes kjempet ikke for å vinne henne tilbake men stakk letta i fra. Han hadde lenge følt seg fanget i ekteskapet deres. Hun er veldig bitter for det, at han ikke kjempet for henne som hun sier. Prøvde å vinne henne tilbake. Hun visste vel ikke at han allerde hadde forelsket seg i meg, uten at vi var seriøst involvert med hverandre.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Takk for svar... Jeg tror dette går på kontroll, for det er ikke det første som hun mener vi burde si i fra om. Jeg har også en mistanke om at det er misunnelse, for hennes forhold til hennes nye kjæreste er absolut ikke like stabilt som vårt. Men JA, det slitsomt at noen skal bry seg med alt hva man gjør.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Jepp, kontroll... Er det ikke herlig at vi har funnet oss menn med barn og ekser på slep dere.. Hilsen meg som har en litt dårlig dag i dag med huset "fullt" av unger som ikke er mine i denne herlige ferieuken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå