Gå til innhold

om å kreve 50-50

Anbefalte innlegg

Skrevet

min eks bor i sverge og ikke betalt bidrag for han tjener for lite ,han har bodd der borte i 5 år. han var heller ikke med å forsørge sine barn da vi bodde i lag.Da jeg flyttet fra han ville han ha delt mot at jeg betalte han for at han skulle ha barna.og no snakkar han om å flytte tilbake til hjemstedet sitt skal på inntervju på en jobb. jeg frykter at han skal komme her og forlange 50 - 50. hjelp hva skal jeg gjøre har noen et godt råd?han tror nemelig at jeg bruker bidraget til å kose meg med.jeg blir søvnløs av hele greia.er det slik no at alle kan forlange 50 50.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kan visst kreve 50 50 nå. Men du har fordelen av å ha hatt dem mest. At de kjenner deg best. Har han hatt barna innimellom? Kjenner de han? Barne bør få en opptrappingsplan før de begynner å være der mye.

Er barna små, så står mor sterkest. Ta kontakt med familievernkontoret. Og gå ikke med på 50 50 bare pga at bf vil det. Tenk barnas beste!!

Lykke til.

Skrevet

Du sier han ikke betaler bidrag fordi han tjener for lite?

Så sier du han mistenker deg for å bruke bidraget på å kose deg?

Hva stemmer??

Skrevet

en liten missforståelse.da jeg flyttet fra han ville han ikke betale bidrag han ville heller betale rett til ungene som da var 3 og 5 år.han mente at jeg brukte det på meg selv.jeg var og er i fast jobb og han takler ikke at jeg kjøper noe slik som "ny brukt bil " er avhengig bil for å komme på jobb går ikke buss .og gamle bilen ville ikke mer.Betalte ikke med bidragsforskuddet på1374 kr som jeg får fra nav hver månde.fikk hjelp av mine foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...