Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Traff en gammel flamme, og ting endte jo som det måtte... skal jeg fortelle det til mannen min? Vi har et bra forhold, men vi har ikke så ofte sex som jeg skulle ønske... Det skal ikke skje igjen, tror jeg... Men skal jeg bare ti stille om det? Eller si det for å lette samvittigheten min?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Næhhh..synes du skal være utro hver helg jeg, som resten av oss her inne! Ikke noe grunn til å være prippen for å fått litt påfyll av lånt kjøtt i romjula!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 du var utro + skrev: "Det skal ikke skje igjen, tror jeg... "???? med den holdningen der fortjener mannen din noe mye bedre enn det du kan gi han!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Tja, i følge mange her inne så er det helt på sin plass å få sex andre steder når parnteren ikke stiller opp, så regner med at du vil få masse støtteerkleringer herfra i hvert fall! Kjør på
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 nei, i følge hønene her inne gjelder det vel bare mennene?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Endte som det måtte? Er du en viljeløs marionette?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Hvis du ikke har fått sex så ofte som du ønsker, er det jo heeeelt greit. Det er iallefall det flertallet her mener. Noen mnd uten sex, så er det bare å hoppe i høyet med gud og hvermann. Eller vent, det var kanskje bare menn som får lov til sånt, å være utro når dama ikke orker sex pga graviditet og fødsel?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #8 Skrevet 28. desember 2010 Ja søren, det stemmer det 11:25 Selvsagt er det bare mennene som kan få seg andre steder når dama ikke stiller opp og gjør sin plikt, skulle bare mangle, de er jo MENN og er som alle vet født med et helt ukontrollerbart sexbehov stakkars, det er jo ikke fysisk mulig for dem å bare ha sex med seg selv i perioder. Vi kvinner skal bare være takknemlige for at mannen i det hele tatt gidder å være sammen med oss. Vi har selvsagt NULL behov utover å tilfredsstille vår egen mann, andre menn er helt uinteressante og vi har ikke lyst på sex med andre enn vår O Store Herre.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #9 Skrevet 28. desember 2010 Det endte som det måtte... Det skal ikke skje igjen, tror jeg... Hjelpes, du burde vært singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå