Gå til innhold

Noen fra Langhus/Ski her?


Mrs.PIN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt:) det hadde vært veldig gøy! Min venninne er også gravid, men hun har termin i slutten av april.. Kan jo fort bli et mai-barn der også!

 

Håper formen din og alt annet er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad og gravid: Så gøy!! Jeg er også fra Langhus:) Flyttet hit tidligere i år, så kjenner ikke så mange her ute!

 

Er du herfra eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har er født og oppvokst her ja :)

Du blir nok kjent med mange skal du se?

 

Hvor på Langhus bor du da?

Jeg bor på Bøleråsen.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er fra og bor i Ski! Har bodd på Bøleråsen en liten stund, flyttet for to år siden. Er 29 år og venter en liten gutt 15.mai. Har ingen barn fra før, spennende greier dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro! :)

Jeg er 32, bor i Ytre Enebakk og venter en jente 14 mai.

Har en gutt på 9 år fra før.

Gøy med Follotreff! :)

 

 

(Blir dobbelt svar her nå da, jeg svarte først på det nederste. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei igjen.

 

Noen av dere jenter som vet om det finnes bassengtrening for bekkenløsning i området Nordby/Ski/Langhus?

 

Håper det går bra med dere alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke:( Men må man ikke ha henvisning fra legen for å gå på det?!

Kona til en kollega av mannen bor også på Langhus og hun fikk sånn henvisning da hun fikk begynnende bekkenløsning som gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om man trenger henvisning for å gå på bassengtrening, men jeg har uansett fått det da. Har ikke veldig mye vondt, har gått litt til kiropraktor privat og det funka bra. Men er 100 % sykmeldt pga lavtliggende morkake, så hadde vært greit og fått bevegd seg litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff på LILLE PERSILLE på Ski Storsenter Torsdag 17 Februar klokka 12 for di som vil bli med! :)

 

PS! Se etter magebordet, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Har akkurat registrert meg her, så rakk ikke noe treff. Håper det var hyggelig for de som kunne!

 

Er det noen av dere på Langhus som kunne tenke seg å gå en trimtur noen ganger i uka? Dørstokkmila viser seg å være for lang til at jeg kommer meg ut på egenhånd ;)

 

Åja, har termin 10. mai, men om det blir gutt eller jente får tiden vise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var heller ikke på treffet!

 

Har termin 10. mai jeg også og bor på Langhus. Går gjerne tur!! Det er jo umulig å få beveget på kroppen ellers... haha. Hvor på Langhus bor du? Jeg bor på Bøleråsen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig hyggelig, men jeg jobber i Oslo, så det blir litt vanskelig å "ta en kjapp tur ut i lunsjen" helt ut til Ski. Kan dere ikke ha et treff på ettermiddagen/kvelden også en gang? Eller - så kan jo en kveldstur fungere på samme måte ;)

 

Mrs.PIN: Møtes til gåtur en kveld og legge ut tid og sted her på forumet? Ved Langhuset f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...