Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg fatter altså ikke hvordan det er mulig å fortsette å røyke mens man prøver å bli gravid for deretter å skulle prøve å slutte den dagen graviditeten er et faktum. På den måten er man sikker på at man forpester babyen med røyk i starten av svangerskapet. Helt på trynet! Mener nå ikke de som har blitt gravide ved et uhell / uplanlagt.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Her i huset nektet mannen og prøve før jeg var røykfri..For hva om jeg ikke hadde greid og slutte ved positiv test? Han ville ikke ha barn med en dame som synes røyken var viktigere enn barnet sitt:o) Og greie man ikke slutte FØR man er blitt gravid, men vet man skal bli det, så greie man det nok ikke etter heller....Og ja, hva med de første 3-6 uker av barnets liv... Og nå er jeg røykfri på 8.året. Med ei jente på 7 og en gutt på 3 )
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Så bra! Og så fint at du har klart å la være å begynne igjen! ) Håper jeg kommer til å være like flink som deg, jeg sluttet også før vi ble prøvere og har nå en på snart året. Foreløpig frister det ikke med røyk så jeg håper det holder seg slik!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Ja, ikke sant:o) Rart ikke flere menn setter slike krav til sine røykende kjærester..Hadde også planlagt og slutte ved positiv test, men det kom ikke på tale ) Fryktelig glad for det i ettertid ja:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå