ellen-propellen Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Betaler dere ekstra for SFO i ferien? Her må vi betale 200kr ekstra pr fulle dag. Altså sender vi barna på SFO en hel dag koster det 200 kr,men sender vi halv dag er det innbakt i den vanlige SFO prisen. Hvordan blir dette gjort i "deres" SFO?
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Hm, det har vi ikke hørt noe om.... har ikke betalt ekstra før, hvertfall. Nå har de fri fra både sfo og bhg i romjula, så har ikke hørt noe om hvordan det er...
Ksenia & Anjem Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Tror ikke det koster noe ekstra nei..Men de må ha med to matpakker selv og drikke. Ungene er hjemme i romjulen, men de må på sfo og i bhg på torsdag da vi begge jobber denne dagen
olla Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 her er det motsatt, det er i ferien en får valuta for pengene! vi betaler ikke noe ekstra, og de får frokost, lunsj og frukt hver dag. Dessuten gjør de mye kjekt, kino, turer, baking, film o.l. Så her vil de gå selv om de ikke må, og jeg får litt fri, hurra!
-Rime- Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Har du 10 timers tilbud, eller tredager må du kjøpe ekstra dager om barnet skal være der flere dager en dag eller fler ekstra koster det 380 kr.
lille_mille Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Jeg jobber på SFO i Bergen, og her er det sånn at alle med 100% plass kan være på så mange langdager de vil (altså dager der skolen har fri men SFO er åpent). De som har 60% SFO har feks. 6 (husker ikke helt antallet) langdager de fritt kan bruke og hvis de bruker fler enn 6 langdager så må de betale for disse. Spør du meg burde alle langdager være trekt ut at prisen og man skulle betalt for disse dagene utenom hvis man faktisk trengte de. For det er mange som bare sender barna på SFO selv om de er hjemme selv.
ellen-propellen Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2010 Jeg har barnet mitt på SFO selv om jeg er hjemme. Vi har ingen barn i nabolaget og hun fortjener lekekamerater syns jeg. Men jeg vet om foreldre med dårlig økonomi som ikke har råd til å ta fri jobb,eller ha barnet fullt på SFO. Hos oss blir det jo faktisk 1000 kr i uka pr barn. Og det er ikke alle som får innvilget en feriesøknad med datoer som stemmer med skoleferiene.Da blir det plutselig MYE ekstra penger i året for barnepass.
Pippippen Skrevet 28. desember 2010 #8 Skrevet 28. desember 2010 Vi betaler den samme prisen uansett. De slår sammen SFO på 3 skoler i området, i feriene, og bytter på hvilken skole som har åpent. Denne uken måtte trollet mitt på en annen skoles SFO (men minst en ansatt fra hver skole er på plass der da) Helt grei måte å gjøre det på, selv om det betyr at vi må kjøre litt lenger for å levere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå