Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 tok meg bakfra igår, begynte jeg å bjeffe som en hund. Men det likte tydeligvis ikke min mann, for han trakk seg raskt ut, og pikken hans krympet i størrelse. Deretter veltet han seg bare over på siden og sovnet. Forrige gang han tok meg bakfra, sa jeg "Ja, ta meg hardt i rumpa! Jeg er hora di! Pul meg, din horebukk!" Da kom han i voldsomme støt. Han liker altså ikke at jeg blir assosiert med bikkjer, men horer tenner han på, den ekle grisen.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Prøv å raute som ei ku neste gang, det er en høydare her hos oss. da løper mannen min ut i gangen og henter slagstøvlene sine før han fortsetter å peise på.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Mannen min synes det er så deilig å ta meg bakfra at jeg ikke trenger å si noe som helst for å hisse ham ekstra opp.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Mjaue som en katt er en vinner her !
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Min foretrekker at jeg synger Kaptein Sabeltann-sangen.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Hvis jeg legger om til sørlandsdialekt, spruter han med én gang. Kan det være Mette-Marit det minner ham om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå