Gå til innhold

Noen som har vogner fra no1barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er de? De ser stødige og gode ut hvertfall! OG de var jo ikke så dyre heller =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke... men har tenkt til å bestille derfra....

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en ballerinavogn derfra - synes den virka veldig grei med tanke på at jeg får vinterbaby, for det var så god plass i bagdelen! Med tanke på vognpose, dyne, tepper etc.

Er litt usikker på hva jeg synes om sportsdelen, men jeg tror nok den er grei den og. Det eneste var "hetta" som jeg ikke likte så godt, og det er jo egentlig bare en bagatell! Ellers er den veldig myk og tipper at den er komfortabel og god for barnet ;o)

Den tar også ganske stor plass i bilen, så man må ha stort bagasjerom. Understellet er det som opptar mest plass, fordi det kan ikke "flatpoakkes" helt, hadde jeg kunnet velge understell ville jeg nok hatt et annet!! Men utseendemessig er understellet kjempestilig til vogna ;o) Understellet er også ganske breit. Men er enkelt å klikke av og på hjulene dersom man har litt liten plass i bagasjerommet - og bagen klikkes også veldig enkelt av!

Vogna synes jeg var mye lettere enn mange andre vogner jeg har sett på, så feks på en ganske stor emmaljunga duo, men den var kjempetung og omtrent dobbelt så dyr, så jeg er veldig fornøyd med kjøpet! Fikk vogn + alt nødvendig utstyr til under 6000, og de andre vognene jeg så på kom prisen på ihvertfall en 8000-9000 ... :o)

Tør ikke si noe på kvaliteten enda da, for har jo ikke fått prøvd den ut! Men den virka kjempegrei!!! Også var den mye penere synes jeg, enn mange andre vogner :o) i tillegg til at den var billigere, og lettere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...