Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 på Kongsvinger natt til i går. Jeg trodde nesten ikke det gikk an lengre. Uff, så skrekkelig.... Har ikke sett noe om hvorvidt dette skyldtes sykdom eller om sykehuset kunne gjort noe annerledes heller, noen som har hørt noe mer om dette?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Uff ja. Forferdelig trist. Har ikke hørt noe mer, men det kan jo skyldes tilstander hos mor. Ikke alltid like lett å forutse. Tenker på min egen fødsel. De visste det var en risiko for at morkaken kunne sitte fast, men ingen hadde forestilt seg at det skulle bli så dramatisk. Mistet 1L blod under pressriene og 2,5L i timen etterpå. Sykehuset var fantastiske og stod på hele veien. Men hadde de ikke vært så raske ville jeg ikke overlevd. Godt vi lever i Norge, tross alt.....
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Ufattelig trist at noen dør på det som skal være en gledens dag. Det er en risiko (ekstremt liten) for å dø i barsel i Norge. I noen tilfeller kan den fødende få fostervannemboli. Dette kan ikke forutsees ettersom jeg har forstått og er veldig dødelig. http://www.nettavisen.no/innenriks/article1814835.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå