Gå til innhold

Kobber spiral!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe erfaringer med denne?

kroppen min tåler ikke ekstra hormoner.

jeg blir bare sur og feit av hormon baserte prevensjon midler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blør temmelig intenst, fordi om det ikke er nytt med den nå lenger, har hatt den i flere år.

Våkna i natt, jeg blør igjennom, jeg la på en libero nummer fire og har gått til sengs og føler pokker meg at jeg blør igjennom igjen.

Den mest intense blødningen varer bare en dag eller to, så da holder jeg senga. Jeg tar også jerntilskudd.

Skrevet

Jeg satte inn kobberspiral for et par mnd siden. Jeg tåler ikke hormoner, blir fylt med raseri når jeg går på det, og det orker jeg bare ikke, er slitsomt og gå hele dagen å holde raseriet inne i seg... hehe

Blir også feit av det.

Så nå har jeg satt inn kobber, hvis det ikke funker må nok strengene til mannen få fyken. Men alle kan reagere forskjellig på forskjellige prevansjoner, så jeg må si at det må jo være verdt et forsøk?=)

Skrevet

Har hatt kobberspiral i to omganger, både før og etter fødsel. Opplevde at menstruasjonene ble mer smertefulle, og at blødningene økte betraktelig. Blør derimot "ut" ganske raskt og er ferdig med mensen på et par-tre dager. Utover dette har jeg ikke noen motforestillinger mot kobberspiral og setter inn en igjen etter 2. fødsel.

Ps, blitt gravid på aller første forsøk begge gangene, så føler absolutt at kobber er bra i den forstand at den ikke tuller med sykluser eller livmor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...