Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Sikkert forferdelig dumt spm. Men man kan pumpe morsmelk over på flaske hvis man vil? Hvis man sliter med og amme og bare vil få gitt babyen mat.?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 klart du kan en liten pipette eller sprøyte kan også benyttes, eller en liten kopp.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Ja det kan man. Jeg har fullpumpet melk til mine to barn i henholdsvis 5 og 6 mnd. Gikk kjempefint det. Jeg hadde masse melk, men ungene klarte ikke suge skikkelig. Jeg pumpa opp melkeproduksjonene og hadde melk i bøtter og spann (Vil forøvrig ikke anbefale pumping til noen- det er masse stress og tar alt for mye tid av dagen! Tid en heller kan bruke på å kose seg med babyen)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Selvsagt. Jeg fullpumpet i 6 mnd, og delpumpet til ungen var 1 år, fordi hun aldri greide/ville ta bryst. Like fullt smakte hun aldri en eneste skvett mme, for jeg rant over av melk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå