Gå til innhold

Javel :) da var det starks vår tur :)


Reese

Anbefalte innlegg

Tiden flyr, og jeg må nesten se tilbake å si at dette har vert et fantastisk svangerskap :D Nytes til siste stund så langt jeg klarer.

4 dager igjen til termin og det føles utrolig uvirkelig ut:D

 

Husker hvor fort babytiden gikk sist gang og hvor fort jeg ble babysyk igjen.

Denne gang skal alt nytes og tiden brukes på meg, baby og storesøster :)

 

Hvordan går det med dere? Henger dere fremdeles med?

Noen som alt har født?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp dette kjenner jeg igjen!

Går å tenker mye på om dette er siste gangen vi er ikke sikre på om vi vil ha to eller tre og svangerskapet denne gangen var i utgangspunktet den avgjørende faktoren siden jeg ble så syk sist at det endte med fare for liv og helse. Jeg har hatt et veldig fint svangerskap denne gangen kun plager som lavt blodtrykk, oppkast og bl ingenting helsefarlig:)

 

Prøver å nyte følelsen av baby i magen og spenningen rundt når fødselen går i gang og når babyen kommer skal permisjonstiden brukes til maksimal nytelse av babyen og alle stadiene samt sønnen vi har.

 

Jeg blir like overrasket hver gang jeg logger inn på bim og ser hvor få dager det er igjen til termin. Mangler bare ett par dager til fødeklar status nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå nærmer det seg fort slutten for oss her!!

men kjenner jeg begynner å bli lei... fikk derimot ny energi etter besøket hos jordmor i dag, 1 cm åpning og modent og med beskjeden at kanskje vi får et nyttårsbarn her ;) har terminen 13.januar, så er jeg heldig slipper jeg å gå helt ut :D

Er førstegangs så vi er ganske spente om dagen kan du si!!

 

Andre med erfaring om hvor lenge de gikk modne og med åpning før de fødte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne hilse på babyen der inne nå, men prøver å holde ut til det bikker 2011 på kalenderen :) Må si jeg har lyst på et januar barn, istedenfor helt i slutten av desember baby. Termin 17 januar, så det er uansett ikke lenge igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...