Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Ble for en mnd. siden sammens med en fyr og på den tiden så har han vært på fire fyllerunder, er det i nå i kveld også. Jeg må si at sånn egentlig så liker jeg det ikke. Jeg trodde ikke at han var sånn, jeg viste om han litt fra før (kjente til han for 4 år siden). Nå er han på fylla igjen og jeg sitter å blar meg via facebooken hans, der det er fyll å party vær eneste helg gjennom året. Jeg har ingen mulighet til å drive på slik, flaks om jeg kommer meg ut alene uten ungene på slep en gang i året liksom. Har to barn jeg er alene 100% med å ingen familie som stiller opp så fryktelig mye. Er redd jeg har gjort ett dårlig valg her Jeg liker han veldig godt og han er sinnsykt flink med barna også. Men blir det slik med festing hver helg, annenhver helg så tror jeg ikke at jeg takler å være i ett slikt forhold. Jeg er en litt sjalu person, ikke så ille. Men jeg er veldig redd for at han kanskje skal være utro i fylla. Har vært igjennom den biten der før også. Hva ville dere gjort? Sagt? Trenger litt råd her..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Hadde det på samme viset med med min saboer i begynnelsen, men så ble jeg gravid, nå har han trappet ned til annenhver helg.. Og jeg orker ikke si noe mer. Jeg synes du skal fortelle han hva du mener! Akkurat som du gjorde her:) Forholdet deres er enda ferskt, så du har lite å miste. Han må skjønne at han ikke kan holde på slik hvis han vil være i et forhold med noen som har to barn. Fatter han ikke det, ja, da er det nesten opp til deg hva du gjør; men jeg ville sagt hadebra! Gi han et ultimatum! Festing hver helg, eller deg!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Han kommer neppe til å forandre seg. Jeg ville nok ha avsluttet forholdet så tidlig som mulig, om jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Jeg får prøve å snakke med han, evnt se det an noen helger om hvordan det utvikkler seg. Det skal nevnes at det har vært sånne ting som julebord, bursdag og en julefest han hadde lovet å delta på fordi ett vennepar av han kom hjem fra utlandet i julen. Å da er det bare en fest utenom der som er random liksom. Jeg håper så innderlig at dette kan fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå