frakk Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Se link: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10020637 Får like mye sjokk hver gang jeg leser om slikt, har det liksom ikke med i beregningen at det kan skje... Tenker på familien og det lille barnet som må vokse opp og ikke få kyss, klem og kjærlighet fra sim kjære mamma...
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Tenker på de nærmeste rundt, et voldsomt tap midt oppi noe som skal være så ufattelig fantastisk. Barnet får nok masse kjærlighet fra sin familie. Tenker på dem som sitter igjen.
Synn(d)e Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Fødsel er risikosport.....utfattelig tragisk .
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Kjære vene så tragisk Stakkars familie ((
Gjest vinterbrud Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Min største medfølelse går til kvinnens familie,så grusomt og unødvendig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå