NyttNick Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Min trofaste slettetang som har fulgt meg de siste 7-8 årene begynner å bli sliten så jeg trenger en ny. Noen som har en god slettetang å anbefale? Den jeg har nå kjøpte jeg på en frisørsalong og var rimelig dyr. Prøvde par tre "billigmerker" før det , men de var ikke gode.De lugget og teflon eller hva det nå var løsnet.
Pippippen Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Har OBH nordica sin, og er veldig fornøyd med den...
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 GHD er visstnok o store rettetang over alle andre rettetanger. Jeg har den ikke selv, men skulle gjerne prøvd denne herligheten. Til mitt bruk har jeg ikke funnet det forsvarlig å bruke flere tusen på en rettetang enda, hehe. Men kanskje jeg plutselig en dag kjøper den likevel!
Fire småtroll Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Jeg har ghd. Har prøvd noen andre og billigere, men med mitt krusete stoooore hår er det virkelig ikke noe annet som fungerer. Skal jeg bruke tid på å rette håret av og til må jeg ha en skikkelig tang, ghd er super! Jeg fikk den i bursdagsgave av mannen min
NyttNick Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2010 http://www.rettetang-ghd.com/ Ble litt skeptisk til denne siden. Etter å ha "brent" meg på en nettbutikk som ikke fantes har jeg blant annet lært at hvis det ikke står tlfnr eller adresse, men kun mailadresse, burde alle varsellamper begynne å lyse.. Men en GHD ser jo fristende ut da :-)
NyttNick Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. desember 2010 Fant "sjappa" på flere nettadresser.Skeptisk.. Noen som vet hvor de selger GHD litt rimeligere enn 1900kr?
Mom2Two Skrevet 27. desember 2010 #9 Skrevet 27. desember 2010 Jeg kjøpte den på nett i hvert fall, fra UK. Tror jeg betalte rett over 1000 kroner. Lurer på om jeg bestilte fra feelunique.com eller noe slikt, husker ikke helt, men tror det.
NyttNick Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2010 Maser litt jeg nå, men hvilken av GHD slettetengene er "toppmodellen" ? Er på feelunique.com og snoker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå