Gå til innhold

Ang terminlistene


dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Ser mange skriver seg på den gamle listen. Pga at ikke alle kopierer det siste innlegget er det noen som faller ut.

Men den som er oppdatert i dag skal alle være med på.

Ja, jeg har fritids...hehe.

Og MÅ ha orden;-)

Er vel ikke så mange flere som skal inn på listen nå, de som tester pos nå er vel over i september?!

Bare husk å få med alle;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bare merker og kopierer hele den nederste listen og limer den inn i nytt innlegg.

Men nå har jeg gjort det for deg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, morsomt å høre at det er andre som også liker å ha orden i sysakene, dollypopp. ; ) Du har nok rett, kommer bare slengere innimellom nå, helt til ordinær UL kommer, og alle skal rette opp termindatoene sine! Hehe, da er det på'an igjen. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dollypopp eller en annen!!

 

Du som er så flink og snill kan sikkert hjelpe meg også. Pc'n min klarer ikke kopiere terminlisten nå....og jeg skulle så gjerne lagt meg på der. Termindatoen min er 29.08.

 

Kan du???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg vil gjerne bli med på lista.... Men vet ikke termindato ennå. Vi ble plutselig gravid,før vi fikk starte "jobbinga";) Så spira satt etter pilleslutt og før tr kom! skal til legen i neste uke,håper vi får vite noe mer da(men tror termin er rundt den 23 aug)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig jobb du gjør med den terminlista Dollypopp! (",) Flink du er!

Men du, hvordan får man inn termindato på profilen slik som du sa man kunne få til? Har ikke funnet ut av det jeg...

 

Mulline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører vel egentlig ikke til her lengre da legen fant ut at termin var 28juli, men de regner etter 28dagerssyklus, og ikke noe annet. Men jeg tror at når jeg skal på UL så får jeg termin i begynelsen av august så da blir jeg her hos dere!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...