Gå til innhold

Rekk opp hånda den som har termin i mai!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 24. mai og venter ei jente. <3 Bor i Trondheim og har vi har ei jente på 3 år fra før.

Hadde vært gøy å bli kjent med noen andre som venter rundt samme tid. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekker opp!!!! Har termin 2.mai og venter en gutt <3 er førstegangs. Trondheim her også :)

Skrevet

Så spennende! :) Grattis. Synes du tiden hittil har gått fort. Hvordan er formen nå?

Skrevet

Takk :D De 3 første mnd gikk litt sakte men ellers har det gått ganske fort framover, regner med det fortsetter sånn og. Formen er helt super bortsett fra at jeg har fått bekkenløsning, desverre!

Enn der?

Skrevet

Har slitt med kvalme siden 7. uke + enorm trøtthet. Formen er ikke helt på topp enda, men den er stigende. :)

Skrevet

Heia.. Termin 2 mai ... Å dette er min første fødte :-) Bor i bodø :-)

Skrevet

Termin 8 mai :)

Venter gutt :)

Og dette min nr 3 :)

Har gutt og jente fra før :)

Og bor i Arendal :)

Skrevet

26.mai! Venter ei jente, har 3 barn fra før. Bor på Vestlandet :)

Skrevet

Termin 6 mai med nr 3. har 2 gutter fra før på 5 og 3 år:) bor i Trondheim:)

Skrevet

har termin 6. Mai :) da kommer det ei lillesøster til Robert som er 2 år :)

Skrevet

Har termin med nr tre den 4 Mai.. :) De andre to er også Mai barn,så vi får noen trevle mai mnd :P

Skrevet

Har termin 26 mai =) er vår første!

Skrevet

Har termin 19 mai og venter en liten gutt :) Vår førstefødte :) Bor på Vestlandet :)

Skrevet

Jeg har temin 22. mai, og venter gutt. Vi har ei jente på snart 4 fra før. Er nord-trønder.

Skrevet

jeg har termin 7. mai, har ei jente på 2,5 år fra før venter jente nr 2

Skrevet

*rekker opp handa*

Førstegangs... termin 22. mai, bor litt uttafor Trondheim. Og formen er stråååååålende :) har vært det fra dag èn, og jeg storkoser meg!

Det er ei lita frøken i magen.

Skrevet

Gutt nummer to er ventet 22.mai, og både vi og kommende storebror gleder oss! :o)

Skrevet

Venter ei jente 8. mai. Har gutt og jente fra før, så dette blir nr. tre i flokken :)

Skrevet

Har termin 23 mai.venter gutt og har en gutt som blir 5 i april. Bor i Trondheim

Skrevet

Venter nr 3 den 7. mai. En liten jente:) Har en gutt på 7 år og en jente på 1,5 år fra før. Formen er skral, men ikke så ille som med nr 2 heldigvis :) Bor i Bergen.

Skrevet

Har termin 4 mai og har ei jente på 3 år fra før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...