Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Er inspirert av et annet innlegg. Og hvor tidlig er det vanlig å begynne å få frysepupper når man er gravid?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Frysepupper? Jeg har alltid fått vondt i puppene når det har vært kaldt, om det er det du tenker på, også lenge før jeg noen gang hadde vært gravid.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 når brystvortene "knopper" seg. Enten man er kåt eller kald. Puppene blir runde og fine
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Slik blir jo puppene alltid når man blir kåt eller kald, men etter at man har ammet en stund er de alltid sånn. En av fordelene med amming. Puppene blir mye finere. De "oppblåste" slappe brystvortene en har før en har ammet en stund er jo rett og slett stygge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå