Gå til innhold

Flaskesterilisator for mikro. Kom igjen jenter, give it to me.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Medela Swing og 6 Medelaflasker, begge størrelser.

4 Born Free flasker, begge størrelser.

Hvilken sterilisator anbefaler du da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å vaske flaskene i oppvaskmaskinen er mer enn godt nok.

Skrevet

Jeg har Avent dampsterilisator, altså ikke sånn mikrodings. Den er suveren, kan anbefales. Om du på død og liv skal ha sånn til mikro så kan jeg ikke hjelpe deg gitt....

Skrevet

Som de sier her. Er fort gjort å koke opp vann på komfyren

Skrevet

Vask på høyeste temperatur i oppvaskmaskin er det greieste. Det gjør de på barelavdelingen og de sa på sykehuset det går helt fint hjemme også.

:-)

Skrevet

Kokte og kokte og kokte og kokte i gryte forrige gang og må si at jeg syns det var litt stress.

Blir det virkelig sterilt i oppvaskmaskinen?

At de bruker oppvaskmaskin på barsel kan vel også kanskje bety at de ikke vasker annen oppvask inni der som møkkete middagstallerkner osv?

Skrevet

De sa det var greit å vaske det i maskinen. Jeg har gjort det med to babyer tidligere, og til den tredje nå... Det står også i infobrosjyren om bl.a. flaskemelk som jeg fikk på helsestasjonen for få dager siden... så det er godt nok :-)

Skrevet

Hvis oppvaskmaskinen din vasker på over 70 grader så er det godt nok. Men er en miljøvennlig dritt så den går til 65 grader:-(

Men jeg har avent dampsterilisator ting og ELSKER den!!!!!!!

Skrevet

Hadde Avent dampsterilisator, og hadde ikke klart meg uten. Koke i kjele er bare styr og stress.

Skrevet

Rett fra Helsedirektoratets brosjyre (om flaskene):

"Har du oppvaskmaskin, kan du vaske utstyret i den. Bruk høyeste temperaturprogram"

Jeg vasker på 70 grader...

Skrevet

Ålreit!

Jeg skal virkelig ta dette til etterretning!

Oppvaskmaskninen vår er kanskje ikke miljøvennlig nok siden den fint kjører 70 grader.

Da prøver jeg heller dette:o)

Skrevet

Anbefaler Avent mikrosterilisator. Det er null stress å fikse flaskene på kvelden. Men vet ikke hvordan andre typer flasker passer i den. har Avent-flasker også.

Skrevet

Hvor gammelt er barnet ditt da? Vi kokte bare flasker til barnet var 3-4 mnd gammelt andre gang...

Ellers har vi en billig mikrosak fra en eller annen nettbutikk, bare bruk google... Fant ut at det var greit etter at jeg glemte flaskene i en kjele en gang, og nesten brant ned huset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...