Gå til innhold

Jeg har ei venninne som snart driver meg til vanvidd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sammen med henne 23 desember både på dagen og kvelden. Hun var på besøk 1.juledag. 2. juledag var vi på byen sammen. Hun var innom i dag på formiddagen, og nå skriver hun mld og spør om hun kan komme en tur!

Hun bor alene (men har familie hun kan være sammen med i juen), men jeg har mann og barn, familie og svigerfamilie, og har i tillegg til å være sammen med henne vært på minst ett familiebesøk hver dag (dette vet hun).

Hun tror at dersom jeg er hjemme så har jeg lyst på besøk, enda jeg har sagt til henne at jeg trenger litt tid for meg selv også noen ganger.

Blir gal!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv at nå trenger jeg litt familietid:)

Håpløst med folk som eter deg opp,.

Skrevet

Jeg hadde også en sånn venninne engang, men var nødt til å kutte henne ut.

Hun ble en pest og en plage, tok ikke et nei for et nei, og ble sur og frekk hvis jeg avviste henne.

Skrevet

Vil ikke kutte henne ut. Vi har vært venner siden vi var 10 år gamle og hun er fadder på mitt eldste barn. Hun er super på alle måter, men det blir for mye.

Hi

Skrevet

Huff kjenner meg igjen i dette, ikke lett!! Sannheten er desverre ikke alltid like lett å komme med heller. Si at du trenger tid med familien. Det er jo noe hun burde forstå og respektere?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...