Tommage♀♂ Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Føler ting skjer litt raskt her nå, så jeg vil vite hva som er vanlig! Vi møttes første gang i oktober, men hadde da hatt skriftlig kontakt en stund. Jeg har møtt moren hans, og min familie vet at jeg har ny kjæreste. Han har ingen barn. Vi er over 30 begge to. Jeg har barnefri hver 3. onsdag til søndag, så om vi bare skal holde oss til det blir det ikke rare forholdet fremover... Er det for tidlig å la ham møte dem etterhvert nå? Ungene er 3 og 5 år.
Gjest Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 synes egentlig ikke det er fasit her. Kommer an på kidsa..Sliter de etter bruddet med far? har de møtt "mange nye pappaer", er de hengivne eller veldig reserverte? Kanskje dere kan møtes"tilfeldig" på bytur, som resulterer i cafebesøk og mate ender? Senere kan du referere til "han vi møtte på byen, idg komemr han på besøk til oss..."--og la det gå gradvis?
Gjest Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Vet ikke hva som er vanlig. Men vi traff hverandre i september, og jeg traff barna hans i Desember eller Januar tror jeg, ville liksom være helt sikker på at det var oss.
Tommage♀♂ Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2010 Minsten reagerte veldig da vi flyttet, men det gikk over etter et par mnd, og nå er han veldig harmonisk og lykkelig. Eldstefrøkna hadde overhodet ingen reaksjon, men nå i det siste har hun begynt å spørre litt om hvorfor ikke jeg og pappen hennes er kjærester lenger, og skjønner nok mer av hva som har skjedd, men ellers ikke noe større utbrudd/reaksjoner. Er snart 1 år siden vi flyttet ut, og dette er første kjæreste etter bruddet. Har snakket litt med eldstefrøkna om ny kjæreste, og hun synes det er helt ok om jeg finner meg en. Men hun skjønner jo ikke helt hva det innebærer da... Får tenke litt gjennom det tror jeg...
Boulengerina Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Jeg synes det kanskje var litt tidlig siden det er et knapt år siden bruddet.. Men hva med å introdusere ham som en venn nå i et halvt års tid? Så kan du forteller at dere har blitt kjærster til sommeren? Dere MÅ jo ikke klemme og kysse osv forran barna, feks.. Da rekker jo barna å bli kjent med ham uten at han blir en "trussel"...
Tommage♀♂ Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2010 Ja, godt mulig vi gjør det sånn=) Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå