Gå til innhold

Dere som kan dette med penger under permisjonen;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden august jobbet i 100 % stiling. Før dette hadde jeg også 100 % stilling, men hadde permisjon i 20 % så jeg jobbet 80 %.

Hvordan regner de da ut permisjonspengene?

Tar de i det hele tatt med noe annet enn det jeg har i mnd nå? Har en fast lønn uten tillegg. Jobber i barnehage.

I permisjonssøknaden skal man jo skrive hva slags stillinger man har hatt. Skal jeg da skrive 100 % på begge, siden jeg bare hadde permisjon på de 20 %?

Takknemlig for all hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver 80% i den jobben du faktisk jobbet 80% og 100% i den jobben du nå hvor du faktisk jobber 100%

Skrevet

Ok men tar de gjennomsnittet eller tar de den mndlønnen jeg har nå?

Har hatt perm før og da fikk jeg akkurat summen jeg hadde den dagen jeg gikk ut i perm......

Hi

Skrevet

Hvis du nå skal ut i permisjon fra en fast stilling, vil den lønna du nå har legges til grunn for permisjonsutbetalingen

Skrevet

Jeg skrev ned stillingen jeg hadde og prosent av den (det var 80%)

Arbeidsgiver skrev under på et brev om hvor mye jeg tjente per måned da jeg gikk ut i permisjon og jeg la ved de to siste lønnslippene.

Fikk penger utfra det.

Skrevet

Den lønna du har nå blir utgangspunktet for beregningen.

Arb giver må sende inn inntektopplysninger til nav, (eget skjema som de må fylle ut ) om nav skal utbetale pengene direkte til deg.

Det holder vanligvis ikke med bare lønnslipper, de krever å få inn det skjemaet.

Skrevet

Jeg får lønn rett fra arbgiver så gjør de opp med NAV etterpå. Da blir det vel garantert riktig og samme lønn som nå når jeg tenker meg om......

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...