Gå til innhold

Var ikke dette merkelig av utestedet vi var på igår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kom kl.20.30 og var med på quizen de hadde der. Drakk noen glass vin og koste oss. Hadde tenkt å dra rundt midnatt. Men så kl.23.30 kom en vakt og sa at nå skulle de ha konsert (i underetasjen, vi satt i overetasjen). Så enten måtte vi løse billett eller så måtte vi gå.

Jeg mener at når de først har sluppet folk inn er det merkelig å kreve "inngangsbillett" på et senere tidspunkt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er vanlig:)

Det har skjedd med meg før også, i alle fall:)

Skrevet

Hørtes merkelig ut å ta betalt når man allerede var kommet inn ja.

Skrevet

Har jobbet på et lignende utested i mange år og må bare si at sånn er det dessverre.. Men stusser over at dere ikke kunne bli sittende i den etasjen når konserten var et annet sted.. slik var det ikke der jeg jobbet..

Skrevet

Selvfølgelig kan de gjøre det. Ellers kunne jo musikerne risikere at det satt 400 mennesker der, men ikke en kjeft av dem som betalende gjester, fordi arrangøren ikke hadde giddet å ta billetter før det startet. Sånn er livet.

Skrevet

Jepp, helt vanlig. Ofte starter konserter senere på kveldene, og da må man betale hvis man skal være der.

Skrevet

Ikke greit hvis det ikke er gjort uttrykkelig oppmerksom på dette da man ankom stedet, f.eks. ved godt synlige plakater ved inngangspartiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...