Monajenten Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Jeg var ute for å handle litt i dag, og det ble ca. 400,- Registrerte medlemskortet til Coop for så å skulle betale. Og der var selvfølgelig bankkortet mitt borte. Eller, samboeren min hadde brukt det og glemt å legge det tilbake igjen. FLOTT! Jeg er stamkunde i butikken og handler der omtrent hver eneste dag, så spurte om jeg kunne ta med meg varene hjem (hadde ungene på slep) og så løpe ned igjen for å betale (har gjort det én gang før.) Dama i kassen var skeptisk så jeg fikk snakke med butikksjefen, som "kjenner" meg. Han spurte om jeg hadde kredittkort, noe jeg ikke har. Spurte så om jeg hadde Coopkort som jeg jo har, men ikke med kreditt på. Men så lurte han på om jeg kanskje kunne ha noe medlemsutbytte der, og skulle sjekke det. Etter en stund kom han tilbake og fortalte at det var 1600,- der:-o Jeg har jo ikke tenkt over at det går an å ta ut pengene engang, så det var virkelig en gøy overraskelse. Dermed gikk jeg ut av butikken med ferdig betalte varer og 1200,- i lommeboken:-D
Bettybu Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 "Skjult sparing.!"..Hihi, overraskelsen er stor når den kontoen blir sjekket!!
Monajenten Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2010 Ja det var helt tydelig. Hadde jeg ikke glemt kortet, hadde jeg aldri i verden kommet på de pengene. HURRA! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå