Gå til innhold

disney on ice med en på 1,5 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det tror dere??? han er veldig litt over middels interessert i barnetv og mikke mus..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror det at hvis han klarer å "sitte" i ro de timene det varer at det ikke er noe problem.. men showet er ganske langt, og ikke alle så små unger klare å være i ro så lenge..

men jeg har selv vært på noen slike show ( mange år siden). og det var mange små unger der.. mange av de såg på showet, men noen av de kunne nok ha ventet et år el to..

pass på så dere får biletter langt fremme.. så han ser hva som skjer.. noen av plassene er såpass langt unna at han kanskje ikke får med seg alt som skjer..

Skrevet

ok tenkt den tanken ja at det kan være lenge for han, men jeg var der selv for to år siden med ei venninde og da var det ,mange som kom og gikk hele tiden så tenkte kanskje at han ser sikkert litt også blir han rastløs så kan vi gå en tur også komme tilbake osv... men det funker kanskje ikke?...

Skrevet

Vi skal med vår på nesten 2,5. Drar kun fordi vi har fått gratis billetter. Ser for meg at det kan bli litt lenge å sitte stille og ville ikke vurdert det engang til en på 1,5.

Mn er forskjell på de da. Vår er ikke veldig glad i å sitte stille. Har begynt å se litt på tv de siste mnd, men har vært 0 før det.

Blir det ikke litt forstyrrende for de som sitter rundt om noen går ut og inn hele tiden? Selv om det er for barn.. Blir sikkert en del do turer da.

Skrevet

det er jo plass til å bevege på seg.. men det kan jo hende at dere får en plass midt på ei rekke. slik at det kanskje sitter 4-5-6 stk på hver sin side av dere.. litt kjipt sikkert å måtte flytte på seg for hver gang han blir rastløs og vil ut å gå..

men jeg syns du kan prøve jeg.. :) hvis det er mange plasser ledig da du bestiller biletter så kan man jo som regel bestemme sitteplassene selv. kan jo bestille de på nettet, og da ser man jo hvor man skal sitte.. :)

og hvis dere reiser dit nå i vinter så ser du jo hvordan det går, så vet du om du kan reise dit igjen neste år el om dere kanskje må vente noen år. :)

Skrevet

Det kan forresten være vi har en ledig billett. A sitter jo på fanget.

Skal høre med hun andre som skal være med;-)

Vi hadde lyst til å dra på Putti p p i år, men venter til nese år. Tror det hadde blitt litt lenge.

Skrevet

ok vi har ikke helt bestemt oss men må vel det snart..vi er mange som tenkte å dra altså besteforeldre og onkel og tante..

er ikke redd for å forstyrre andre for når jeg var der var det god plass til å gå ut og inn og ungene på rundt 6,7,8, flyr rundt overalt hele tiden..men han er nok kanskje litt liten, vente til neste år muligens...sitter ikke lenge på fang sånn hvis han ikke blir bundet fast eks på fly hehe..

Skrevet

Jeg hadde aldri i livet tatt med min 1,5-åring! Altfor liten!

Så denne gangen er det storebror på 4 som skal dit alene med mammaen og pappaen sin.

Lillebror på 1,5 blir hjemme... :-)

Skrevet

kan ikke svare ang disney on ice spesifikt, men jeg var på teater og så elias når minste var 1,5 og eldste var 3. begge var trollbundet gjennom hele forestillingen og gjorde ingen forsøk på å gå en gang. :) Jeg var veldig overasket for å si det mildt. ;) Vi hadde billetter på første rad da, så han var jo midt i all action :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...