Gå til innhold

hotell i barcelona


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et hotell i barcelona? Vi skal ikke ha med oss unger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har prøvd mange forskjellige hoteller i BCN, men det vi falt for er:

 

http://no.hotels.com/ho275121/ac-sants-barcelona-spania/

 

Det ligger ved jernbanestasjonen, hvor det også er metro. ! minutts gange, men godt isolert så det var ikke støy der i det hele tatt. Stilig design og billig!! Vi har også bodd på Barcelo sants som er i samme bygget som jernbanestasjonen, men det er litt dyrt....men et flott hotell med deilige senger.

 

Vi prøvde¨å bo nær La rambla, men det ble for mye støy for oss. Veldig praktisk å bo ved jernbanen, da vi alltid tar toget fra flyplassen og inn. Billig og kjekt.

 

Vi reiser igjen nå den 15 jan og gleder oss masse!!

God tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...