Gå til innhold

Hva mener dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Inviterte min venninne med familien innom i julen, tenkte for at barna kunne leke sammen. Hun svarte med be oss isteden for fordi hadde fått mange invitasjoner.

 

Vi svarte med å finne ut når det passet, og ble til at de foreslo å møtes ute.

 

Sist gang vi ba dem var i påsken - ba dem komme til lunsj. De svarte med at de ville møtes ute. Jeg synes det er litt rart, som om det er de som skal bestemme hvor vi skal møtes, hva synes dere? Kan selvfølgelig tilpasse oss vi også, men litt rart når vi inviterer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg tenkt over om det var en grunn til de ikke ville være hos dere.

Er dere rotgriser, har det skittent, dritt på toalettet, hunder/katter og de er allergikere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...