Gå til innhold

Oi, den vanlige "mensenkvisa" har ikke dukket opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og tankene begynner å surre. Hadde ubeskytta sex rundt eggløsning, men sambo hoppa av i svingen... Vi er ikke langt unna å begynne å prøve ordentlig, men er altså ikke helt meningen enda. Skulle gjerne hatt en ny jobb først - får frysninger på å måtte gå tilbake til den jeg har nå etter permisjon...Ja ja, da får vi bare se på fredag...æsj, og jeg som har sittet å stappa innpå spekemat i jula og.

Bare noen tanker her jeg sitter halvsyk i sofaen og stapper innpå godis...kanskje det er hjernen som spiller meg ett puss siden jeg gjerne skulle sett det var noe som gjorde at magen min er litt stor ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har nok bare tatt juleferie den også

Skrevet

Ha ha, ja det spørs det ;D har nok hatt litt for mye tid til å tenke i dag når jeg ikke har orket anna enn å ligge på sofaen...den kommer nok litt forsinket i morra tenker jeg :)

Skrevet

Hahah, gukå'vittig!

Venninne mine og søsteren min har i alle år ledd av meg, når jeg har fortalt om mensenkvisen som kommer en gang i måneden, fordi de aaaldri har hørt om noen som får mensenkvise. Enda jeg viser den samme småhissige, røde jævelen hver eneste mnd;)

Skrevet

Moren min får også en mensenkvise, samme plass bestandig og veldig rød og hissig :D Jeg har tydligvis ikke arvet den egenskapen.

Skrevet

He he, har alltid hatt den, varierer litt hvor den dukker opp, men er ihvertfal utrolig irriterende og vond :( ca. ei uke før kjenner jeg hvor den dukker opp, der gjør det vondt og har kommet en rød prikk, i løpet av uka har den "blomstret" og jeg har prøvd så godt jeg kan å ta livet av den...

Det er derfor innlegget her, har faktisk i prøveperioden sluppet å lurer på om mensen kommer når jeg har kjent at jeg har fått en vond prikk i fjeset ;) så derfor har jeg selvfølgelig har begynt å lure nå...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...