Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 og tankene begynner å surre. Hadde ubeskytta sex rundt eggløsning, men sambo hoppa av i svingen... Vi er ikke langt unna å begynne å prøve ordentlig, men er altså ikke helt meningen enda. Skulle gjerne hatt en ny jobb først - får frysninger på å måtte gå tilbake til den jeg har nå etter permisjon...Ja ja, da får vi bare se på fredag...æsj, og jeg som har sittet å stappa innpå spekemat i jula og. Bare noen tanker her jeg sitter halvsyk i sofaen og stapper innpå godis...kanskje det er hjernen som spiller meg ett puss siden jeg gjerne skulle sett det var noe som gjorde at magen min er litt stor
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Den har nok bare tatt juleferie den også
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Ha ha, ja det spørs det ;D har nok hatt litt for mye tid til å tenke i dag når jeg ikke har orket anna enn å ligge på sofaen...den kommer nok litt forsinket i morra tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Hahah, gukå'vittig! Venninne mine og søsteren min har i alle år ledd av meg, når jeg har fortalt om mensenkvisen som kommer en gang i måneden, fordi de aaaldri har hørt om noen som får mensenkvise. Enda jeg viser den samme småhissige, røde jævelen hver eneste mnd;)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Moren min får også en mensenkvise, samme plass bestandig og veldig rød og hissig Jeg har tydligvis ikke arvet den egenskapen.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 He he, har alltid hatt den, varierer litt hvor den dukker opp, men er ihvertfal utrolig irriterende og vond ca. ei uke før kjenner jeg hvor den dukker opp, der gjør det vondt og har kommet en rød prikk, i løpet av uka har den "blomstret" og jeg har prøvd så godt jeg kan å ta livet av den... Det er derfor innlegget her, har faktisk i prøveperioden sluppet å lurer på om mensen kommer når jeg har kjent at jeg har fått en vond prikk i fjeset så derfor har jeg selvfølgelig har begynt å lure nå... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå