Gjest Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Har nettopp avsluttet en 10dagerskur med Primolut-N for utsettelse av mensen. Testet 2 ganger før jeg startet opp, 2x neg. (testet 4-5 dager før forventet mens, og 2 dager før forventet mens.) Nå idag har jeg fått bortfallsblødning, ingen smerter, men det kom noe i bindet, som lignet veldig på en s.a (som jeg hadde i april.) Hva kan dette være? Hadde store smerter da jeg startet på Primolut-N, som gav seg helt etter 3-4 dager, og har vært smertefri siden. Sliter med å bli gravid igjen etter s.a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå