Gå til innhold

Hjelp, vedrørende Primolut-N


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp avsluttet en 10dagerskur med Primolut-N for utsettelse av mensen. Testet 2 ganger før jeg startet opp, 2x neg. (testet 4-5 dager før forventet mens, og 2 dager før forventet mens.)

 

Nå idag har jeg fått bortfallsblødning, ingen smerter, men det kom noe i bindet, som lignet veldig på en s.a (som jeg hadde i april.)

 

Hva kan dette være? Hadde store smerter da jeg startet på Primolut-N, som gav seg helt etter 3-4 dager, og har vært smertefri siden.

 

 

Sliter med å bli gravid igjen etter s.a.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...