Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Rett og slett fordi sexen er helt fantastisk, jeg tenner så sykt lett og orgasmene er så FANTASTISK at det er helt umulig og beskrive.. Har jeg fått en orgasme sitter den igjen i kroppen i flere timer. Måtte dette være lenge
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Jeg elsker også å være gravid, men sex i graviditeten har jeg ikke hatt. Forstår uansett hva du mener om at følelser blir forsterket. Hormonell har jeg ikke vært, men gledesfølelser har jeg konstant i sterkere grad enn tidligere. Vi får nyte det!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Jeg venter fortsatt på gleden av å være gravid. Er i uke 18 nå, og føler virkelig at graviditet ikke er noe for meg, barnet både er og var veldig ønsket, men er skuffet over at følelsene ikke er der slik jeg trudde de ville være.... Liker ikke å være gravid Får veldig dårlig samvittighet for det. Misunner dere gleden. Heldige er dere
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Sånn fikk jeg det etter fødselen. Før fødselen slet jeg med å bli kåt og våt, og jeg kom så og si aldri under samleie (tror det skjedde kanskje 10 ganger på 6 år). Nå er det helt motsatt - jeg blir dødskåt og renner over bare mannen puster på meg, og jeg kommer i ett sett! Hurra for graviditet og fødsel!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Så flott da! Hvor langt er du på vei? Den beste tiden i begge svangerskapene mine synes jeg var 2.trimester
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Heldige du! Jeg er 4 uker på vei med nr 2 og hater å være gravid. Lite sex her i gården da jeg stort sett er så dårlig og kvalm at jeg ikke orker. Men derimot fikk sexen en skikkelig opptur etter første fødsel. Makan til orgasmer har jeg aldri fått før! Hadde trodd det skulle gå nedover på den fronten, så ble temmelig overrasket! Ikke var det forbigående heller, har holdt seg på topp!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 jeg har elsket å være gravid gjennom tre sv. og savner det. minsten er snart 2 år og vi skal ikke ha flere barn men jeg skulle gjerne gått gravid flere ganger. jeg føler meg flott når jeg er gravid. elsker å vite at kroppen min kan bære frem et vidunder. og jeg føler meg rett og slett skikkelig sexy noe jeg egentlig ikke føler så mye ellers. sex livet har vert både opp og ned i mine sv. men jeg har trivdes utrolig godt med gravid kropp. og jeg savner den nærheten man får til lille i magen.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #8 Skrevet 27. desember 2010 skulle ønske jeg også hadde det sånn Jeg har et kjempe greit svangerskap, med lite plager... Men nå er jeg sååå lei, jeg vil bare ha babyen min UT sånn at jeg kan kose og dille og dulle!!!! Jeg liker faktisk ikke så godt å være gravid. Synes magen er i veien og føler meg kjukk. Selvom jeg har veldig liten mage, som "visstnok" er veldig fin og bare gravidmage (er 36 fullgåtte i morgen), så føler jeg meg bare kjukk, og det er egentlig ganske ubehagelig. Det er også rart at noe beveger seg inni meg,.. HATER at jeg ikke passer de klærne jeg vil, og savner virkelig en god natts søvn... Jeg elsker babyen min og er veldig glad for at jeg skal bli mamma, gleder meg MASSE til det :D men å være gravid er jeg meeeeget lei av nå!!! Savner også å drikke en good kopp te med masse honning ... nammm.... dessuten har jula vært litt småtrist, uten roastbiff og pæreskinke MEN , det er absolutt verdt det når jeg tenker på at jeg får et vidunderbarn ut av det her!!!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #9 Skrevet 27. desember 2010 Hvorfor kan du ikke drikke te med honning???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå