Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Og finnes det bedre tilbud enn det på tvins?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Nei, det funker ikke. Du kan jo sette deg på en stol som kan svinge og holde hendene i en bordkant og "leke" på samme måte. Det gir ingen effekt.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Vi snakker nok ikke om det samme produktet. Her er den jeg tenkte på: http://www.tvins.com/no/products/abtronicX2/abtronicX2.php?utm_source=AdWords&utm_medium=PPC&utm_term=abtronic&utm_content=5958287044&utm_campaign=g_ppc_abtronic_x2&Network=Search&SiteTarget=&gclid=CNm8zav5jKYCFYkL3godjzBmqA Har du prøvd det selv? HI
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 haha nei jeg er visst ikke helt med. Tenkte på den svingemaskinen som de selger. Kjenner noen som har den og den er latterlig. Har faktisk vært borti denne her også, men ikke prøvd den selv. Det sier jo at det funker om man allerede er godt trent fra før, slik som de på reklamen er. Den strammer jo musklene, men trening er nok mye mer effektivt.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Vi har en.. Musklene strammer seg dem.. Men det gjør sabla vondt!! Klarer ikke å ha på noe høyere enn level 6. Begynte på level 2 og jobbet meg oppover til å tåle smertene fra level 6. Alt høyere enn det (går opp til 10) er svært smertefullt! Svir og stikkende smerte! Kjennes ut som om magen skal svis av!" Har ikke prøvd den over lang tid.. men tror ikke jeg hadde betalt full pris for noe sånt.. (vi fikk vår av en kompis)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Hm.. Man bør kanskje ikke bruke en sånn om man forsøker å bli gravid da eller?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Dytter denne, i håp om flere innspill..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Den har jeg.Har ikke brukt den så mye.Synd det gjorde så ufattelig vondt.Må sitte helt stille skal du bruke den. Har ei venninne som brukte den for å få vekk magen etter graviditet og hun brukte den over lengre tid.På henne ser man skikkelig at den har virket!Her snakker vi om STRAM mage altså.Skal bruke den når jeg ikke er gravid lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå