Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Fikk babymonitoren i julegave, og er kjempefornøyd med å ha fått kveldene litt mer tilbake siden vesla har soverom i 2.etasjen og legger seg ca 2030. Men, jeg har problemer med foreldreenheten. Batteriet viser aldri fulladet. Og når jeg prøver å slå den på, så begynner alle lysene (de som viser lydnivået inne hos baby) å lyse... Ladet enheten i 12 timer som iflg bruksanvisningen... Når jeg får det hele til å fungere, så virker det som det skal, men det var det å få den i gang uten å måtte krangle med foreldreenheten... Tips?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Min lader heller ikke opp skikkelig.. Klag på den!! Skal da ikke være nødvendig å træle så mye
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 vi har hatt vår doro i 20 mnd nå, så er jo eldre enn din versjon, men uansett; egentlig merkelig... men jeg merker med vår at man må passe på at det lyser rødt på enheten når du setter den i laderen. ellers lader den ikke. Ang det at den lyser aner jeg ikke noe om.. Vår har faktisk tålt en tur i oppvaskvannet også, så er en utrolig god monitor! Klag på den hvis det fortsetter.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Måtte teste vår nå med tanke på det du skrev om at den lyser når du slår den på. Det gjør vår også, men det skal være sånn. og så blinker den grønne lampa på venstre side helt til den kobles opp mot babyenheten. Lysene som viser lyd inne hos baby slutter å lyse ganske raskt. Men kommer jo selvfølgelig an på hva slags sensitivitet du har stilt inn. Har du på høyeste sensitivitet tar den inn alle lyder, og vil lyse litt hele tiden tenker jeg.. Men pass på at den står ordentlig i laderen, så vil du nok merke forskjell. Hvis ikke, så er det nok noe galt med den.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 De diodelysene som viser aktiviteten ved babyenheten lyser opp i stedet for alt annet... dvs foreldreenheten slår seg ikke på,men lysene tennes:S Og kan trykke og trykke på "på/av" knappen uten at noe skjer.Er jo en egen kunst å slå den på :( Og NÅR/HVIS jeg får slått den på, så må den stå i laderen i det jeg setter den på og enda lenger enn det før jeg kan ta den vekk fra laderen... det må være noe klintullerusk med batteriene i den? At den utlades så fort er da ikke trygt i det hele tatt.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 ja, dette virket merkelig. ville nok klaget på denne. Må jo ha noe trygt å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå